halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Allvarligt talat

Kategori: Allmänt

Det här är fan inte ok! Ska man behöva skrapa rutorna på bilen i maj? Det var precis vad jag fick göra imorse när jag drog till gymmet. Sjukt! Men det är ju underbart väder nu så det är ju tur det iaf :)
 
Blev en heldag med Simone igår, var hemma hos henne, luncha på stan och kolla lite grejer, var på blomsterlandet och kika vad som fanns och reka lite nu när vi ska göra ordning här hemma. Mycket trevlig dag!
 
Sen kom dagen jag väntat på sjukt länge och vi skrev på kontraktet för våran nya bil :)))) YEEY!!!
Äntligen har vi blivit med kombi. Ska bli så skönt att ha mer utrymme! Får hem den idag eller efter helgen beroende på när allt blir klart, men faaan så skönt det ska bli. Ni får se pärlan när allt är färdigt!
 
Började dagen med ett spinningpass, skönt o ha det avklarat! Nu tänkte jag passa på och duscha medan lillan sover. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Ikväll blir det aw på fika :) Även om jag inte jobbar får man väl passa på och följa med dom som gör det när det är såna här grejer...hihi ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: