halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Gooood moooorning

Kategori: Allmänt

Startade dagen med en pw idag oxå men idag var det segt. Snoozade 3 ggr innan jag lyckades släpa mig över sängkanten. Så trött! Men nu är det klart och jag känner mig betydligt piggare:)

Igår blev en slappardag, både jag och lillan var trötta så vi var hemma hela dagen och vilade lite, sen gick vi ut och lekte i sandlådan en stund! Tyra älskar sandlådan och blir galet arg när man tar henne därifrån..haha!

Ska förmodligen träffa Simone idag om hon orkar och inte bebis är på väg ut:) Bf var ju igår så den kan komma när som helst. Så spännande! Man blir ju galet sugen på en till ibland alltså! Och ikväll blir det dejt med Jutta:)

Nu duscha! Känner mig liiiiiite ofräsch ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: