halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Håll i gång

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft lite söndags håll i gång :) Började med att skura utemöblerna imorse, sen har jag tvättat bilen utvändigt och invändigt eftersom den nu ska säljas. Käkat lunch med grannarna och njutit av solen. Vart o handlat. Ja man har hunnit med en del idag och dessutom haft tid att slappa lite oxå :)

Nu blire soffmys, har inte fått i mig middag än och är inte sugen på nåt särskilt heller...får typ bli en macka. Imorrn är det ny vecka igen och bara en vecka kvar till vårruset :) Vi fick ihop vårat lag så det ska bli kul! Men först ser vi fram emot helgen då Mickis kommer hit och festar med mig :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: