halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Ibland så

Kategori: Allmänt

Ibland så blir man ju bara sjukt irriterad på det här jävla vädret vi har i det här landet. Hur fint väder som helst igår och varmt och skönt. Och vad får vi idag bara för att jag ska hitta på ngt, jo mulet och så ska det bli regn :( Den där jävla väderguden kan ju ta o dö!!! Man kommer ju lite mer i stämning när det är fint, eller åtminstone inte regn! Regn förstör! Skitregn!

Aja, nu har jag gnällt av mig så nu ska jag ladda om och ladda upp för kvällen. Mickis kommer och vi ska iaf ha skitkul! Det blir vin och troligtvis utgång ikväll - Woop woop!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: