halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

PW

Kategori: Träning

Startade dagen med en morgonpw, vet att jag kanske inte kommer hinna med något ikväll så jag ville gardera mig så jag har gjort nånting iaf. Hinner jag styrkemixen sen så är det bara bonus :) Det var iaf en skön start på dagen och det är en fin runda jag går.

Drog en sväng till gymmet med Maggan igår oxå. Vi var dessutom så duktiga att vi cyklade dit och tillbax! Körde lite ben, marklyft, utfall, benpress...lite axlar och lite boxning så man fick slå av sig lite :) Mådde sååå mycket bättre efteråt, och så avrundade vi med lite mage. Blev ett bra pass.

Har inte haft lika bra motivation nu på senaste för jag får inte dom resultaten jag vill ha och det känns som man bara står och trampar, men jag ska rycka upp mig och försöka komma tillbaka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: