halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Så jävla bra

Kategori: Träning

Har ju bara tränat utomhus nu under 2 veckor och kände att jag saknade gymmet lite. Drog dit och körde ett pass :) Styrka rakt av, så musklerna fick sig en omgång. Kändes bra! Dock var det vidrig där inne. Ingen luft alls och varmt som fan. Det är nackdelen när det börjar bli varmare ute, att det blir så jäkla dålig luft och varmt inne.

Efter gymmet tog jag mig till spåret för en löprunda. Har ju alltid bara kört intervaller, gått och sprungit, men idag sprang jag hela skiten och jag är så jävla nöjd med mig själv :) Fan vad bra det kändes! Sjukt nöjd :)

Nu är det tack och godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: