halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Sommarkänslor

Kategori: Allmänt

Snacka om sommarkänslor idag! Helt underbart väder! Det är fortfarande 16 grader och jag har ytterdörren öppen.

Har planterat blommor och grejer nu under kvällen. Annars idag har jag målat lite till, det var sista omgången nu :) Sen har Simone vart här, vi käka lite lunch och snacka skit! Alltid lika trevligt:) Blev en tripp till blomsterlandet och inhandla blommor.

Lekt med lillan ute på gården. Gud vad hon älskar att va ute och leka, man blir så glad när man ser henne! Och hon har börjat klättra, hon klättrar på allt den lilla galningen. Så nu gäller det att ha koll så hon inte ramlar och slår sig.

Ska sätta mig och planera lite kalas nu, mindre än en månad kvar tills hon fyller 1 min lilla pärla<3 Tiden går för fort, men det är helt underbart och se hur mycket dom utvecklas nu och allt nytt dom lär sig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: