halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

TGIF

Kategori: Allmänt

Fredag igen :) Var ute och gick imorse med, skönt och få njuta lite av solen sådär på morgonen. Kände mig svullen och uppblåst, skulle ta måtten men skippade det när jag insåg att känslan stämde typ +5 cm i midjan så dom tar jag typ i helgen eller nåt så kanske det här har lagt sig.

Testade baka proteinmuffins igår, tänkte att det är ju asbra om man blir sugen på nåt och många träningsfreaks säger ju att det är så jävla gott. Resultatet såg gott ut, doftade ljuvligt och smakade SKIT!! Fy fan, det var bland det vidrigaste! Jag säger bara att antingen blir det vanliga jävla muffins eller så avstår jag får det där kommer jag aldrig stoppa i munnen igen!

Jaha, ska till intersport och prova ut nya skor idag. Sen till stan och uträtta lite ärenden och den får vi se. Är ju gräsänka ikväll då karln min ska iväg på galej så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Träffa nån eller njuta av lite egentid när lillan somnat....

Imorrn är det fest! Då kommer Mickis:) Ska bli grymt kul! Hoppas på fint väder. Under tiden, ha en underbar fredag mina vänner :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: