halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Underbara sol

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit ute och njutit av solen heeela dagen :) Gick ut direkt när Tyra somnat om imorse och målade staketet igen. Det krävs ju lite. Sen satt jag bara och njöt i solen och käka lite lunch. När lillan vaknade tog vi en promenad till Maggan och hängde ute på altanen. Tyra älskar oxå att va ute och det är kul o se. Kommer bli full rulle på den där när hon lär sig gå:) Promenerade sedan hem igen och hängde lite med grannarna ute på gården och snacka lite skit, sen blev det middag. Lax och bulgurpytt fick det bli idag.

Sen dax att möta upp Maggan igen för ett gympass. Vi tog oss dit, men båda va så sjukt omotiverade så efter typ 20 min åkte vi därifrån ut till Söra och tog en rejäl pw i spåret istället. 2 varv fick det bli och det va precis va jag behövde och kände för idag. Ibland känner msn bara inte för gymmet och då ska man inte tvinga sig heller.

Nu är jag dödstrött så godnatt på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: