halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Vårruset

Kategori: Allmänt

Gooood morgon!
Idag är det dax för vårruset. Ska bli kul och vädret ska va bra oxå :) Blir kanon! Vi är 6 st som åker så då får vi picknick efteråt oxå. Det brukar va rätt mysigt.
 
Sov dåligt inatt så jag tänkte lägga mig en stund till när Tyra ska sova. Sen har jag lite ärenden att fixa med. 
 
Ny vecka igen. Man hänger ju inte med längre. Men nu jobbar bara Oscar 2 veckor till och sen är han ledig i 2 månader. Så jag hoppas på det jobbet som startar efter sommaren så jag inte behöver jobba riktigt än. Är inte helt redo att lämna lillan än känner jag. Vi får se hur det blir...
 
Ha en toppenmåndag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: