halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Bröllop

Kategori: Allmänt

Japp, nu var det äntligen dax. Imorgon ska vi iväg på bröllop. Jag ska va tärna och det har vart en del att stå i kan jag säga. Kommer bli skönt att stressa ner efter det här och om jag säger så, gissa vad brudparet kommer känna...haha! Har vart massor hela veckan, skrivit på tal, sytt upp klänning, hitta skor, träffa bruden mm... och så heltidsjobb och barn på det, jag har vart helt slut! Fick även se Carros klänning häromdagen och det var ju så man blev tårögd, herregud vad fin den var!!! Hon kommer stråla imorgon! 
 
Ska bli riktigt mysigt att gå på bröllop, ser inte riktigt fram emot att hålla tal för närmare 100 pers men det är bara att bita ihop ;) Har stressat klart för ett tag framöver så imorgon tänkte jag att allt bara ska flyta så Linda kommer fixa mitt hår och sen ska Fanny sminka mig. 
 
Nu ska jag packa ihop allt för imorgon så allt är klart och så vi inte behöver stressa. Tyra ska sova hos faster Bella så henne går det nog ingen nöd på heller. Och sen har jag och Oscar tagit ledigt på måndag så vi får ha lite familjemys :) 
 
Wish me luck!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: