halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Julen

Kategori: Allmänt

Hallå!
 
Ja veckan har gått som vanligt. Lördagkvällen spenderades hemma i soffan med Tyra + att vi fick finbesök av Maggan. Hur mysigt som helst!!! Vi satt och gaggade till typ midnatt innan hon åkte hem. Vi hinner ju aldrig ses nu för tiden så det var en välbehövlig date! Söndagen var vi iväg på husvisning, senblev det en tripp till stan för att köpa nya vantar och mössa till Tyra nu när det blivit lite kallare och så skulle hon få nya skor, men det var ju stört omöjligt att hitta ett par i hennes storlek.
 
Sen satte veckan igång, redan torsdag idag och helgen är på ingång igen. Grymt skönt, den här veckan har vart seg faktiskt! Har dock tagit mig tillbaka till gymmet och det var sååå efterlängtat! Så nu har man skön träningsvärk i hela kroppen :)
 
Lillan mår inge bra alls idag, så vi får se hur det är med henne imorgon. Jag tror hon kommer va dålig. Hon har haft feber nu under kvällen och ögonen bara rinner :( Mitt lilla hjärta! Bara att se imorgon bitti,
 
I helgen är det ju 1:a advent, kan inte fatta att vi redan är där. Så snart är julen här. 3 veckor kvar. Jag längtar bara tills man är på rätt sida om året igen och vet att man går mot sommaren...haha. Så helgen kommer väl bestå av lite pyntande och fixande här hemma och självklart massa mys! Jag blir galen på alla som redan har pyntat, det är fan inte ok!! Så, ärligt....hur många av er har redan gjort det? Fy skäms i såfall!! ;)
 
Nu ska jag inta soffan en stund för att sen ta mig en tripp till gymmet! Skulle på glöggmys med tjejerna idag egentlgen men jag kom hem så jävla sent från jobbet så jag fick hoppa det idag.
 
TREVLIG HELG!!!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: