halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Pigg

Kategori: Allmänt

För första gången på länge känner jag mig pigg. Jag behöver inte gå och lägga mig innan 21 :) 
Äter alla vitaminer och järntabletter och har även passat på att ta en promenad på lunchen så man kommer ut och får lite dagsljus och friskluft, det verkar hjälpa för tillfället iaf. Känns skönt! 
 
Redan onsdag imorrn, känns bra! Oscar ska festa med grabbarna på lördag så då är det bara jag och lillan. Får väl se om jag hänger med nån eller bara passar på o få lite egentid. Egentid är skönt, men ibland lite tråkigt sådär en lördag....
 
Är lite trött på mitt hår just nu och funderar på en förändring, klippa mig och färga håret kanske...men till vad??? Tåls att fundera på. 
 
Nu ska jag plocka ihop lite av bombnedslaget här hemma innan det är dags för sängen!
 
Godnatt!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Simone säger:

    Du är super fin i håret som du är gumman ♡

    2013-11-22 | 08:54:53

Kommentera inlägget här: