halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Spontanare

Kategori: Allmänt

Fredag igår och slutet på veckan. Hade bestämt mig för att ägna fredagkvällen på gymmet, tills jag fick ett mess från Jutta. Spontanare är bra! Vin och skitsnack på Fika blev det:) Sjukt trevlig kväll och tiden bara flög förbi. Skulle ha en tidig kväll men vips så var klockan 2. 
 
Slog upp mina blå runt halv 10 idag. Käkade frukost och så tog vi med oss Tyra ut till lekparken en sväng och sen åkte vi och hälsade på mamma<3 
 
Oscar ska ut med grabbarna ikväll och jag och Tyra stannar hemma. Ska bli riktigt skönt faktiskt, orkar verkligen inte ta mig nånstans. Soffkväll är precis vad jag behöver...och lite ostbågar ;)
 
Ha en bra lördag!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: