halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

AW

Kategori: Allmänt

Vips så var det tisdagkväll. Gårdagen susade förbi, först jobb och sen blev det afterwork, middag och bio på heron med jobbet. Riktigt trevligt :) Åt på O´Learys och sen såg vi Snabba Cash, livet deluxe. Bättre än väntat faktiskt, helt klart sevärd. Kom hem typ halv 12 inatt, stupade i säng och så ringde kl 5.30 imorse för att åka tillbaka till jobbet.
 
Hej o hå vad det går. Men idag har jag inte mått bra alls. Har suttit hela dan och velat om jag skulle åka hem eller inte men bestämde mig för att genomlida dagen och hoppas på att jag mår bättre till imorgon. Mått illa och vart yrslig och tung i huvet hela dan, riktigt mosig. Hoppas det blir bättre. Kan ju inte bli sjuk nu, det är ju kryssning på fredag - woop woop! Ska bli sjukt kul!!! Oscar är iväg på kick-off med jobbet så han sover borta inatt, rätt skönt med lite egentid och speciellt när man inte känner sig helt 100. Tyra däckade vid halv 8 och jag tänkte faktiskt oxå gå och knyta mig snart.
 
Redan onsdag imorrn, vart tar dagarna vägen???
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: