halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Energi

Kategori: Allmänt

Goooood morgon!
 
Tisdag och full av energi. Samlade lite krafter i helgen. Umgicks med familj och vänner, donade hemma, tränade, var ute och njöt av solen och myste med min underbara unge hela helgen! Guld värt!
 
Nu är det jobb som gäller igen, men dagarna går ändå så fort så snart är det helg. Blev promenad på lunchen igår och passade på att ta en liten update med Jutta samtidigt. Idag blir det gymmet :) Passar bra nu när den värsta träningsvärken från helgen lagt sig. Längtar lite redan nu, är inne i ett bra flow men vet oxå att tröttheten brukar ta mig när jag kommer hem. Men nu har jag börjat äta järntabletter då värdet var för lågt och hoppas på lite extra energi :)
körde lite ansiktsmask och sånt igår, glömmer lätt mig själv när det är så mycket annat hela tiden.
 
 
Nu rockar vi den här tisdagen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: