halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Ibland måste man säga nej

Kategori: Allmänt

Fredag imorrn och det är efterlängtat måste jag säga. Jag är trött och känner att jag behöver vara lite ledig just nu. Hade huvudvärk nästan hela dagen igår, kom hem från jobbet, hoppade i träningskläderna och stack ut på en löprunda direkt. Sjukt skönt! Det var väldigt skönt och träna direkt efter jobbet istället för att komma hem och äta och så först och det var sååå skönt att rensa huvet och få lite friskluft. Bra gick det oxå, riktigt bra och det är ju alltid kul :))) Idag var jag dock lika trött och huvudvärken kom krypandes idag med. 
 
Just nu skulle jag egentligen befinna mig på Stockholm Open i Kungliga tennishallen. Tennis, middag och mingel med kunder stod på schemat, men ibland blir det inte riktigt som tänkt. Ibland räcker inte orken till och idag var en sån dag. På lördag är det konferens med jobbet på Trosa Stadshotell, men jag kommer att missa det oxå. Känns lite tråkigt, men just nu behöver jag ite extra vila när jag kan och lite tid med min familj. Jag träffar Tyra så lite under veckorna så helgerna är värdefulla och dom närmsta helgerna är det mycket som händer så jag komer missa massa tid med henne ändå så jag kände att jag får va hemma den här helgen helt enkelt.
 
Men på måndag har vi aw med middag och bio i Stockholm och då ska jag iaf va med. Nån måtta får det va, man kan ju inte missa allt ;) Och jag spar mig ju till sälenresan i februari oxå :)
 
Full fart mot helgen!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: