halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Möhippa

Kategori: Allmänt

Shit, förra veckanhade jag fullt upp med planering och fix inför möhippan vi hade för Carro i lördags. 
Blev riktigt lyckat så det var skönt när man lagt ner så mycket tid på det. Vi var ett gäng på 14 brudar, skulle vart 15 men en blev sjuk. Hade en sjukt kul dag med olika små uppdrag, lunch på OT, paintball, dusch och bastu, middag, fest och strippor! Sjukt rolig dag! I söndags var jag helt tömd på energi! 
 
Ska slänga upp lite bilder här, men har inte riktigt lagt över dom än. Nu är det fullt upp på jobbet, sjukt mycket att göra men dagarna går iaf snabbt! Nu har jag iaf lite mer tid över efter jobbet så det är skönt.
 
Nä ett avsnitt av Homeland sen blire sängen.
 
P.S Min tärnklänning kom igår, gissa om jag var nervös men den satt som gjutet :))))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: