halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Slut på helgen

Kategori: Allmänt

Det går ju snabbt alltså....dagarna bara flyger förbi och framförallt helgerna.
 
Igår började vi med att ta det lite lugnt hemma och sen mötte vi upp Simone och Thomas för lunch på stan. Man får ju passa på när man har lite tid över. Supermysigt att ses en sväng och man behöver ju inte alltid göra en helv- eller heldag av det. Så mycket lättare att få till det ibland om man bara ses en kortare sväng :) Efter lunchen så pakade vi in oss i bilen och åkte mot Stockholm, eller Skärholmen om man ska vara exakt. Jag och Oscar lämnade in våra förlovningsringar så dom ska få snyggas till lite och så behövde Oscar förmisnka sin ring oxå. Och när vi ändå var där så passade vi på att kolla runt lite i affärer. Blev en ny jacka för mig, byxor till Oscar och lite grejer till Tyra. Kom hem igen vid 8 och då hade man inte mycket krafter kvar så det blev soffan resten av kvällen.
 
Idag fick jag sova ut och som jag sov sen...kämpade mig ur sängen strax efter 11 fortfarande halvt medvetslös. Kände mig värre än vad jag gör när jag går upp vid 6. Tror fan att jag sov för länge. Så mosig i huvet halva dan, men tog mig ner och så hade vi mysfrukost i soffan hela familjen<3 Bästa om finns! Sen har vi donat lite idag och jag tog för första gången på typ 2 1/2 år en tripp till solarieöarna. Fan så skönt det var!!! Kände att jag behövde lite värme och bara få ligag och slappna av en stund, grymt skönt! Och sen skadar det ju inte och få lite färg på denna bleka kropp heller. Kommer nog göras om, men inte sådär jätteofta...lite lagom bara nån gång ibland. Men jag tänkte iaf försöka få lite färg till bröllopet, kan va kul om man inte är kritvit.
 
Nä snart dax för middag, idag blir det söndagsstek :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: