halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Träningsstatus

Kategori: Träning

Idag hoppade jag träningen. Kände att det var rätt beslut då jag satt och sov i bilen på väg hem och inte var ett dugg piggare sen ändå. Men ingen ångest har jag för det, det går bra nu ändå.
 
Nådde det 1:a av mina delmål när det gäller vikten idag - woohoo! Så det går åt rätt håll och det känns grymt bra. Det får ta sin tid, men det kommer att gå. Så enkelt är det. Jag vet vad jag behöver göra, ibland tar jag en vilovecka för att orka med, för att behålla motivationen men sen kör jag igen och jag gör det bra! Jag skiter i vad folk tycker, om andra tycker att det inte händer något, för jag vet...jag ser att det händer något. Kanske inte i raketfart, men det rör sig och så länge det gör det så vet jag att jag kommer att nå mitt mål. 
 
Så vad är mitt mål? Ja, jag har ju ett antal kilon jag vill gå ner, men jag tänker inte stirra mig blind på vågen utan har istället som mål att jag ska ha en kropp jag trivs i, en kropp som fungerar och mår bra, där jag mår bra. Men som sagt en hel del kilon ska bort och det ska dom för att jag vet att jag mår sååå mycket bättre då! En sund inställning til kost och träning och jag känner att det kommer bli bra det här. Det kommer att krävas blod, svett och tårar men på nåt sätt så blir glädjen så mycket större om man fått kämpa lite innan man lyckas ;)
 
Nu kämpar jag vidare mot nästa mål! 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Simone säger:

    Du är grymt duktig min vän <3

    Svar: Tack raring<3
    Jessica

    2013-10-18 | 20:28:23
    Bloggadress: http://simonesnya.blogg.se

Kommentera inlägget här: