halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Arslet fullt

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Arslet fullt typ jämt. Skulle ju kunna uppdatera här lite oftare om bara den där jävla appen fungerade, men jag får den fan inte o funka. Någon mer än jag som har problem att uppdatera via mobilen?
 
Helgen var bra! Lite träning, familjemys och häng med goda vänner. Middag och vin hos Carro och Jonte i lördags och söndagsmiddag med tacos hemma hos Timmy och Fitri igår.
 
Startade veckan med morgonträning imorse kl 6. Blev styrka och sen intervaller på löpbandet i 30 min som avslutning. Riktigt skönt! Så nu kan jag slappa på soffan med gott samvete och tur är vä det för jag är sååå trött.
 
Åkte och köpte nya blommor till pappas grav efter jobbet och åkte dit och gjorde fint. Blev lite ljung och prydnadskål som klarar kylan bättre. Jag mår inte bra om det inte är fint där. 
 
Nä, fullt ös i veckan. Imorrn är det barnloppis på Arnö oxå. Ha en bra vecka!
 

Kommentarer

  • Simone säger:

    ❤️😃

    2013-09-30 | 22:37:05

Kommentera inlägget här: