halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Busiz

Kategori: Allmänt

Startade dagen med lite sovmorgon. Det var min tur att ta Tyra, men jag hade turen att hon sov till 9 så det blev lite sovmorgon ändå :) Gick upp och åt frukost och åkte sedan till Busiz för att möta upp Maggan och Annika och kidsen. Sen blev det bus och lek där i ett par timmar. Tyra tokdäckade i bilen på väg hem.
 
Sen har vi donat lite hemma, vart och handlat och sånt. Planerat maten för veckan och såna där tråkiga måsten. För övrigt måste jag ju bara tipsaer som inte sett den om Baksmällan 3, vi såg den igår - äntligen!! Och jag dog vad bra den var, sjukt rolig!!!
 
Nä nu ska jag ta tag i tvätten. Måndag imorgon igen...nu laddar vi inför veckan. Denna vecka ska jag ha som mål att hinna träffa iaf 2 av mina vänner. Känns som man inte har tid för nåt sånt längre :(
 
Tack o hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: