halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Friday baby

Kategori: Allmänt

Och så var fredagen här. Ganska efterlängtad om jag ska va ärlig. Jag är helt färdig i både kropp och knopp efter den här veckan.

Första jobbveckan avklarad:) Det har gått riktigt bra och det känns skönt och va igång igen. Har skött träningen hela veckan oxå trots att jag vart typ levande död, så jag är fan stolt över mig själv!

Idag var vi på bvc med Tyra. Hon hade gått upp 0,5 kg och vuxit 4 cm sen sist för 3 månader sen. Hon har blivit så stor min tjej<3

Middag blev kött och kålrotspommes med lite gurka och tomat, mums!

Nu dags för dagens träning innan jag får ta helg på riktigt. Jävlar vad jag ska sova imorrn!!!

Kolla in min lilla guldlock, det är inga dåliga korkskruvar inte ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: