halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Kalas

Kategori: Allmänt

Go' kväll!
 
Idag blev det kalas hos syrran då Zarah fyllt år. Mysigt o träffa hela familjen och umgås lite. Vi blir ju rätt många nu med alla ungar och allt så livat blir det :) Sen åkte jag upp till pappas grav och pulade lite och gjorde fint. Kände at det behöves rensas lite bland blommorna och sånt. Känns alltid bättre att veta att det är fint där.
 
Så var det dags för middag, hästfilé med klyftpotatis blev det. Riktigt gott faktiskt. Och nu har vi rensat mobilerna på bilder och bara haft soffmys. Ska slå på en film och bara t det lugnt ikväll. Imorgon bitti ska vi förmodligen till Busiz. Jag, Maggan och Annika tillsammans med kidsen :)
 
Men jag ska va ärlig, nu börjar jag bli lite trött på att ta det lugnt....det börjar suga i vintarmen...haha! Men september är snart slut! Vilade lite från träningen nu i 2 dgr, men imorgon kör jag igen. Var tvungen att ta det lite lugnt bara då jag vart så jäkla trött och min höft inte alls är med på noterna. 
 
Hoppas ni haft en skön lördag!
 
Slänger in en bild på Tyra när hon fick flyga flygplan på City Gross igår, she loved it :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: