halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Morgonträning

Kategori: Träning

Avslutade dagen igår med träning och startade dagen idag med samma.

Jag sa till Oscar igår att absolut inte väcka mig idag för att jag ville sova ut, jag ställde klockan på 11 för säkerhets skull, man vill ju inte sova bort hela dan ;) Men halv 9 vaknade jag och var inte ett dugg sugen på att sova mer. Kan bero på att jag somnade vid 23 igår och då fått 9 1/2 timmes sömn ;)

Så, bästa sättet att starta dagen när man har tid....TRÄNING! Så skönt att det nu är klart så jag inte behöver bry mig sen, jag kan spendera dagen hur jag vill utan att behöva stressa över att hinna få in träningen. Grymt!

Jag kan iaf va ärlig och säga att träningen inte alltid är nåt kul utan många gånger oxå känns som ett måste, som man gör för att kunna ligga på soffan utan ångest. Inte alltid, men ibland!

Nu kickar vi igång den här lördagen!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: