halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Skitapp

Kategori: Allmänt

Lite dålig uppdatering just nu, men det beror på att den här skitappen aldrig fungerar :( Och det är ju alltid smidigast att använda mobilen annars iom att jag sällan sitter vid datorn hemma.
 
Iaf, fullt upp på jobbet! Var sjukt trött på fm igår, men det blev bättre efter lunch. Kom hem och käka middag och sen blev det träning. Idag tog jag faktiskt en vilodag. Hade saker att göra och kände dessutom att min kropp behövde det, helt slut. Men imorrn kör jag igen :)
 
Nu sova så jag kanske orkar pallra mig upp imorrn ;) Men då är det onsdag och så vänder veckan igen! Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: