halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Slut på veckan

Kategori: Allmänt

Helgen bara svishade förbi. Spenderade ju fredagkvällen med Simone. Supermysigt, vi åt middag, hästbiff med klyftpotatis och fetasallad och bara snackade skit hela kvällen. Igår var vi på stan, jag behövde förnya garderoben lite och köpte lite nya kläder, blev lite tröjor och sånt. Blev en kvällsprommis och så var mamma här en sväng.
 
Idag har vi pulat lite här hemma, jag har tränat och sen åkte vi till svärmor på middag. Passade på at handla på vägen hem och nu har jag landat i soffan. Sååå skönt. Önskar faktiskt att helgen inte var slut än, trots att man tagit det rätt lugnt har jag inte hunnit med hälften av det jag behöver och jag är fortfarande aptrött. 
 
Men nu är det bara att ladda för en ny vecka. Jag ska se om jag kan få ordning på den där jävla bloggappen i mobilen oxå. Den slutade funkahelt vid senaste uppdateringen, jag blir så less. Blir svårare att uppdatera och få in bilderna när det inte funkar via mobilen.... wish me luck.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: