halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Underbart

Kategori: Allmänt

Vilket väder vi haft den här helgen! Helt underbart! Helgen har bjudit på träning, vila, lekparkshäng, kalas, sooooool, grillat och mys! Lööööövli!!

Körde träningen imorse oxå. Var på väg att gå och lägga mig igen när Tyra ville sova igen men stannade uppe och körde mitt pass istället. Känns sjukt skönt nu när jag är astrött att veta att det redan är klart:) Tänkte ta en promenad sen efter middagen bara, men det är bara skönt att avrunda dagen med.

Var på barnbasar på Träffen imorse och lyckades hitta lite kläder men inte mycket. Men vi fick iaf med oss en vinteroverall, fodrad regnjacka, en tröja och en fleecejacka så jag är ändå nöjd. Nu har vi precis kommit hem från syrran där vi vart och firat Jasmin.

Lite bilder från när vi var ute igår :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: