halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Älskade ledighet

Kategori: Allmänt

Jag njuter till fullo. Det här är livet. Tid med familjen, med vänner. Sol och varmt. Hur jävla underbart är det inte? 

Idag har vi fixat på baksidan, tagit bort ogräs, klippt till busken och gamla blommor. Jag har legat och njutit i solstolen medans Oscar har jobbat och Tyra lekt :) Till lunch grillade vi korv, enkelt och gott. Så satte vi äntligen upp nya badrumsskåpet i badrummet där uppe, blev kanon! 

Sen bar det iväg till affären för att inhandla fika som vi tog med till Maggan och John. Vi tog cyklarna, Tyra älskar att cykla och jag tycker oxå det är mysigt:) Där blev det fika i form av paj, en blåbärspaj och en med hallon och björnbär. Sjukt gott!!! Ungarna lekte som galna och vi snackade skit och njöt av solen. Maggans päron var oxå med.

Hur mysig dag som helst. Nu sover Tyra och jag har städat huset, plockat in disken och satt igång en tvätt. Dom där sakerna man helst skjuter på när det är sånt här väder ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: