halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Blä-tisdag

Kategori: Allmänt

Tisdagar för fan inte mycket gott med sig. Sov som en kratta inatt så jag har varit tröttare än tröttast, frusit hela dan och regn och rusk ute. Blä! Ska bli så skönt att få komma hem. Och det känns bra o veta att det är en ny dag imorgon! 

Då blir det nya tag och jag ska ta o gaska upp mig lite. Gårdagen svischade ju bara förbi, oxå i trötthetens tecken efter helgen men då orkade jag iaf klämma in en lunchträning. Inte ens det orkade jag med idag. Aja, ibland måste man lyssna på kroppen och nu behövde jag vila. Ny tag imorrn, då är det backträning :))) Nu hem o mysa med mina fina<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här: