halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Flow

Kategori: Allmänt

Är inne i ett riktigt bra flow när det gäller träningen. Så skönt att det var så lätt att komma tillbaka efter operationen och att jag inte tappade suget under tiden jag inte fick träna, tvärtom gjorde det mig mer taggad! Körde ett bra pass på lunchen idag oxå, verkligen grymt när man har möjligheten att träna på jobbet! Körde tungt idag med mycket pulshöjande emellan, då är man slut i kroppen sen. Tog lite extra lång lunch oxå så att jag verkligen fick köra ur kroppen ordentligt. Tänkte träna alla jobbdagar nu, speciellt eftersom man inte vet hur mycket tid det kommer finnas för träning i helgen. Skulle även vilja hinna få in iaf 2 löppass. Allt går bara man vill.

I övrigt känns det mesta bra just nu, positiv till det mesta och nöjd med livet :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: