halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Förbannade pollen

Kategori: Allmänt

Jag hatar dom! Varje år så kommer dom och förstör tillvaron. Ni som är drabbade vet vad jag pratar om. Pollen! Förbannade jävla skitpollen! Just nu är det vidrigt, jag tar tabletter, nässpray och ögondroppar men inget hjälper. Håller på att bli galen. Det kliar och är som grus i ögonen, så sjukt jobbigt. 
Hoppas att det ger med sig snart, det exploderade ju ute nu i helgen.

Tillbax på jobbet idag, men det är ju helg snart igen och nästa vecka åker vi så mig går det ingen nöd på :) Passade på att träna på lunchen oxå, skönt såhär efter helgen! 

Såhär snygg kan man bli när man inte kan behärska sig längre och kliar i ögonen trots mascaran ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: