halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Lördag

Kategori: Allmänt

Uppdatering av gårdagen. Jag och Simone åkte ju till Sthlm, började med en kaffe i solen, strosade i gamla stan, glass i solen, bara njöt av vädret och lugnet, gick i affärer och sen dax för lunch, gick ju inte att hitta plats på en uteservering nånstans! Det var tjockt med folk, så efter en timme gav vi upp och gick till Drottninghof istället. Supergod mat och lite vin, perfekt break mitt i allt. Sen blev det lite stressigt när vi insåg att tiden bara flög iväg...in och ut i affärer, handla grejer, titta och prova. Sen tog vi 6-tåget hem. Blev lite skit iaf, men inte allt jag tänkt mig. Smycken, jeans och skor. Men nöjd med dagen, mycket handlade ju om att vi skulle få tid ihop och bara komma bort utan barn oxå :) Sen var det skönt o komma hem, helt slut efter att ha gått runt en hel dag! 

Tack raring för en kanondag! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här: