halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Shoes

Kategori: Allmänt

I just love my new shoes!!! Snygga och sköna, bästa kombon! Och jag gick emot mig själv som alltid väljer svart och körde på mörkbruna och jag är nöjd med valet :) 


Måndag avklarad och det med fart. Tiden bara rann iväg på jobbet och vips så var dagen slut. Hann med ett bra pass på lunchen oxå så det kändes skönt! Tänkte hålla mig från löpningen idag eftersom jag sprang igår så då passar jag på att bara va hemma och dona istället. Precis lagt lillan och slängt in en tvätt. 

Åt världens godaste lax till middag oxå med en ny créme fraische med smak av lök, dill, citron och havssalt. Kan verkligen rekommenderas!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: