halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Stress

Kategori: Allmänt

Vaknade strax innan 5 för att åka till jobbet då det är sjukt mycket att göra just nu. När jag kommit typ till Tystberga inser jag att jag glömt mitt passerkort så det var bara att vända tillbaka hem och hämta, mindre bra start på dagen :( Kan ju iaf va glad att jag inte hann längre. 

Sen var det stress, stress och stress på jobbet. Så jäkla mycket nu och ännu stressigare för mig eftersom jag vill hinna med allt på mitt bord innan semestern. Jobbar ju sista dagen imorrn för att sedan försöka koppla av och njuta av 11 dagars ledighet :)

Åker in vid 5 imorgon oxå så jag kanske har en chans att hinna med iaf. Mycket som ska hinnas med här hemma oxå.

Eftermiddagen spenderades hos läkaren då jag fått problem med andningen av allergin och inget hjälper, så nu har jag fått medicin för ett helt kompani så det vore väl fan om det inte blir bättre.


Avslutade med utvecklingssamtal på Tyras dagis, alltid kul att höra hur det går och hur hennes dagar är och dom hade bara bra saker att säga :)


Nu sängen efter att jag somnade en stund på soffan och snart är det dax att gå upp igen. Men som sagt en dag kvar sen SEMESTER!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: