halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Weekend

Kategori: Allmänt

Tillbaka på jobbet idag, fullt ös för att bli klar innan helgen. Eller åtminstone med det viktigaste så får jag fortsätta med resten på måndag. Funkade fint, massa att göra och klockan tickade på.

Grym middag idag i form av spenat & fetaostpaj med oliver och soltorkade tomater gjord på filodeg. Så sjukt jäkla gott. Och så en fräsch sallad till, jag dog! Och det bästa, att nu har jag det till lunch imorgon oxå :)

Softar idag och taggar inför fest imorgon. Ska bli riktigt najs med vin och grejer då jag inte festat på 2 månader nu. Ibland behövs det :)

Let's bring on the weekend!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: