halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Monday

Kategori: Allmänt

Nu är jag tillbaka och energin oxå :) Ibland behöver man bara ta ett par dar och andas lite. 

I lördags var älsklingen i Sthlm och sprang midnattsloppet och John var oxå borta, så jag, Maggan och ungarna hade mys<3 Annars har vi träffat våra familjer, donat lite hemma, vart på tippen och sånt. Nu när sommarn är över så är det ju dax att ta tag i hemmet igen:) 

Idag måndag igen och en bra sådan. Hade ställt klockan på 5 för en löprunda, men var så otaggad när det var så mörkt ute så jag gick och la mig igen och tog träningen på lunchen. Det känns bra nu och jag har hittat en bra balans med träningen och maten, men det finns alltid lite att bättra på så nu kör vi! Taggad? Yes! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: