halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Nyköpings festdagar

Kategori: Allmänt

Så skönt att ha dessa långhelger! Kvalitetstid med familj och vänner. Fredagen spenderades med Maggan och dom. Vi var ute i Råby och badade hela dan, barnen var helt galna i vattnet :) Sen gick vi över dit för middag och då blev det musslor. Mysigt att bara ha en heldag sådär.

Igår besökte vi Nyköpings festdagar. Tyra fick åka karuseller, fiska gosedjur och annat. Hon var iaf nöjd!

Till kvällen blev det middag på Rökeriet med Sylvia & Martin och gissa vad.... Jag ska vara tärna igen! Dom gifter sig ju nästa år och jag fick frågan om hedersuppdraget, självklart vill jag det:) Vi går ju way back! Ska bli roligt! Mycket planering och fixande så det är ju skönt att man har tid på sig. Efter middagen tog vi ett varv uppe på stan bara, vi var inte alls sugna på att gå ut och trängas. Sen körde jag hem dom till Oxelösund där dom sover när dom är här och vi åkte hem till våran skatt som mamma passade när vi var borta.

Idag söndag och förutom storhandling och tvätt av bil inget på schemat, så skönt!! Tänker bara ta dan som den kommer. Vi håller på och pottränar Tyra oxå så då är det bra att vi är hemma.

Ha en mysig söndag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: