halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Juluppehåll

Kategori: Allmänt

Med julen bakom sig och nyår framför fötterna så har jag tagit en liten paus härifrån med. Ganska skönt ibland och jag skriver ju ändå för min egen skull. Det blir ju som en dagbok och det är alltid kul att gå tillbaka och titta. Sen är det ju roligt att se att det är många som läser det jag skriver oxå men det är inte därför jag gör det. 

En hel del har hunnits med de senaste dagarna, orkar inte gå in på allt men det har vart lite vin, lite utgång, middagar, familjemys, häng med vänner, fullt ös i pulkabacken osv. Så skönt att va ledig och det är en hel vecka kvar tills jag börjar jobba igen:)

Lite bilder från dagarna som gått!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: