halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Tisdag

Kategori: Allmänt

God morgon på er! Gårdagen var över innan den ens hade börjat. Jobbet gick hur fort som helst och sen blev det till att göra lite nytta när jag kom hem. Först middag och sen åkte jag och storhandlade medan Oscar badade och nattade lillan. Det gäller att va effektiva;) 

Försov mig nu på morgonen och fick en mindre bra start:( Stressade livet ur mig för att hinna med och lämna Tyra på dagis och passa samåkningen, men det gick. Lite teamwork hemma så funkar det mesta. Nu river vi av den här dagen! Passar på att klämma in lite lunchträning oxå för just nu har familjen hög prio under min lediga tid så då får man hitta andra lösningar för att hinna med träningen. 

Ha en bra dag!!

Vad skulle jag göra utan dig?


Kommentarer


Kommentera inlägget här: