halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Underbart

Kategori: Allmänt

Fredag och stämningen på jobbet har vart på topp! Många går på ledighet men jag väntar tåligt till min tur nästa vecka, jobbar måndag och tisdag först men det känns bara skönt för jag hade aldrig hunnit med allt som ska göras till idag. 

Fredagsfrukost i vanlig ordning, långlunch på greken och julfika till eftermiddagen. Mysfredag! Julklappar har vi oxå fått den här veckan, jättefina iitalaglas och chokladaskar:)  Bra vecka!

Blev en sväng till gymmet med Maggan igår oxå, dockndyngförkyld så ingen kondition blev det, bara styrka men det var skönt!

Idag blev man överraskad av älsklingen med finmiddag när man kom hem, toast skagen till förrätt och sen oxfilé med potatismuffins och sallad. Mums!

Humöret är på topp och nu ska jag njuta av helgen! Det borde du oxå göra!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: