halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Godmorgon lördag

Kategori: Allmänt

Och vilken härlig morgon! Vaknade av lillskrutt strax efter 7, då blev det soffmys och Bamse...igen, igen och igen. Hon älskar Bamse. 

Tryckte i mig ett ägg och en Celsius och gav mig ut på en löprunda. Jag har svårt att springa när jag inte ätit ordentligt, men det gick bättre än väntat:) Är sjukt nöjd och sprang hela sträckan som jag bestämt mig för vilket jag inte orkat förut, intervallträningen verkar ge utdelning. Så nu ska det bli kul och se hur långt jag orkar springa när jag ätit! 

Precis intagit frukost och ska snart duscha och göra mig ordning för kalas!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: