halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Guld

Kategori: Allmänt

Jag är fortfarande inte människa efter helgen. Helt slut, så det kommer va en lång vecka innan helgen kommer. Men det var så värt det! En riktig guldhelg!

Vi har åkt hundspann, tävlat i geocatching, badat bastu, badat tunna utomhus, haft egen kock som lagade en grym 3-rättersmiddag, spa'at, gymmat, åkt bandvagn, vart på afterski, en grym fonduemiddag uppe i toppstugan, Singstar och massa annat. Riktigt härligt gäng och vi har haft sjukt kul! Det har skålats i champagne ett antal gånger och druckits en hel del annat oxå. Sömn var däremot en bristvara och det känns nu vill jag lova. Det var en liten update på min helg, nu ska jag faktiskt gå och lägga mig så jag kan bli pigg igen! 

Lite bilder från helgen!








Kommentarer


Kommentera inlägget här: