halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Happy happy happy

Kategori: Träning

Jag tänker börja med att säga att jag är så sjukt jävla nöjd med mig själv och stolt...ja jag är stolt över mig själv och min prestation! 

Så får man väl inte säga i Sverige, lilla landet lagom där man inte får prata bra om sig själv och skryta men det skiter jag i!

Har precis avslutat en grymt bra löprunda, jag orkade det dubbla mot vad jag hade ställt mig in på och det känns så sjukt jävla bra!!! Det bästa är att jag hade orkat mer, men benhinnorna brände och jag vill inte riskera nån inflammation som tvingar mig till vila. 

Mitt mål just nu är ju att springa hela rundan på vårruset 5 km på  hyfsat bra tid. Jag har vart med varje år och tycker det är en kul och mysig grej men jag har inte sprungit hela rundan. Idag sprang jag 4,2 km utan problem förutom att det kändes i benhinnorna. För vissa av er är det ingenting, för mig är det mycket! 

Jag har aldrig vart särskilt uthållig och med den här vikten är det tungt kan jag lova. Ni andra spinkisar kan ju ta halva er kroppsvikt i en väska på ryggen och se hur långt ni kommer ;)

Nej kort och gott, jag är så jävla glad och sprang med ett stort leende! Träningen får mig att må så jäkla bra just nu och lyckoruset när det går bra är underbart! Nu är det bara o köra och den här lösa kroppen SKA tajtas till!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: