halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Svett på jobbet

Kategori: Träning

Det blev lunchträning på jobbet både igår och idag. Jag älskar att få svettas på jobbet. Bästa tiden att träna är fan mitt på dagen, när man är som piggast och har som mest energi. Så jäkla skönt! Och vad mycket mindre stressande det känns när man vet att man har kvällen fri att spendera med lillfisen:) I love it!!!

Igår blev det fokus på axlar och rygg och armar, idag blev det ben och mage. Man hinner fan få till ett bra pass trots tiden, bara man planerar ordentligt och är effektiv. Känns grymt bra just nu. Tog lite tid att återhämta sig efter helgen eftersom jag blev så jävulskt trött, men nu är jag på banan igen!

Fredag imorgon och med det kommer helgen, fullt upp med dubbla kalas, middag och annat skoj:) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: