halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Uppvaknandet

Kategori: Allmänt

Idag börjar jag äntligen vakna ur den där jävla koman efter helgen. Igår blev det en hemmadag med en inte alltför pigg liten tjej, jag klagade faktiskt inte för jag var lika trött jag ;) Vi sov bort halva dan, men det behövdes tydligen för idag är vi båda pigga igen och hon blev inte sämre som tur är. Dom är många sjuka på hennes avdelning nu så vi hoppas hon håller sig frisk.

Men nu är det slut på den här dvalan man vart i, dax att komma tillbax ordentligt så nu ser jag till och riva av ett ordentligt träningspass på lunchen så man kommer igång!!! 

BOOYAAH!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: