halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Helg?

Kategori: Allmänt

Tydligen söndagkväll säger dom...allvarligt så känns det som fredag och som att jag typ jobbat idag. Så snabbt gick den här helgen, jag hatar när det går så fort att man inte ens hinner fatta att man faktiskt varit ledig. Fullt ös hela helgen, så det är väl det som gör att det gått så fort.

I fredags slutade jag lite tidigare och åkte hem och gjorde mig redo för datenight med älsklingen. Vi började med bio, såg Hundraåringen men är inte jätteimponerad faktiskt...vidare till Fika för middag och ett glas vin och sen gick vi vidare för några glas på St Anne. Riktigt mysig kväll och skönt att komma ut bara vi två. När vi kom hem målade vi klart hallen mitt i natten och sen stupade vi i säng.

I lördags firade vi Oscar med familj och släkt, så det var fullt hus hela dagen. Mysigt och träffa alla men gud vad jag ska ha ett stort hus med öppen planlösning när vi köper hus sen. Jag vill ju gärna att alla ska kunna sitta tillsammans men det går ju inte när man blir så många :( Mycket trevlig dag och sen var man helt färdig:)

Idag mötte vi upp Sara & Andreas i pulkabacken så ungarna gick åka. Satan vad kallt det var. Blev lite fika ute oxå innan vi tog oss in i värmen. Och jag fick gosa bebis:))) Åhh vad sugen man blir på en egen! Myyyys<3 kvällen har gått åt till att åka och handla, göra ny müsli, förbereda matlådor och plocka undan. Nu är det jag som dör på soffan en timme innan jag säger godnatt!

Hoppas ni haft en bra helg, imorrn är det dax för jobb igen :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här: