halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Lunchträning

Kategori: Träning

Tog mig äntligen i kragen och tränade på lunchen idag. Vi har ju lyxen att ha gym på jobbet, ett bra sådant oxå. Det finns fria vikter, löpband, crosstrainers, cyklar, roddmaskin, cable cross, maskiner för att gå igenom hela kroppen, pilatesbollar...ja you name it! Det finns faktiskt allt för att få ihop ett grymt pass. 

Har sagt att jag ska göra det sen jag började, men har lixom aldrig gjort slag i saken. Det är ju det där med att ta sig dit första gången + att jag inte gillar att träna och känna mig stressad. Det är ett nytt ställe, man vet inte riktigt vart man ska börja, nytt folk osv. Men nu kände jag att vafan! Så skönt om man kan få det gjort på dagen ibland och slippa dom sena kvällspassen. Och det gick sjukt bra. Tog lite senare lunch än dom andra så alla gick precis när jag kom, så hela stället för mig själv - AWESOME! Fick till ett riktigt bra styrkepass och så lite löpband och rodd på det, in i duschen snabbt och sen lunch vid skrivbordet. Sjukt skönt! Det här ska göras fler gånger. Tisdagar och torsdagar :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: