halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Onsdag

Kategori: Allmänt

Äntligen onsdag och halva veckan har gått, nu vet man att det snart är helg. Har vart så trött den här veckan så det ska faktiskt bli skönt.

Var hos Simone igårkväll. Soffhäng och skitsnack, perfekt avslut på dagen :) Idag har jag turen att få träffa henne igen men nu under lite andra former. Ikväll kör vi ett gympass ihop, ska bli kul! Ver inte om vi ska köra Hälso eller Elixir, kan va kul att testa båda. Mitt gymkort går ju ut snart så jag måste bestämma om jag ska va kvar på sunlight eller om jag ska byta...

Nu kör vi igenom den här dan, jag är fan taggad för gymmet ikväll :)


Kommentarer

  • Jutta säger:

    Fin du är!

    2014-01-23 | 17:55:50

Kommentera inlägget här: