halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Shopping

Kategori: Allmänt

Efter en sömnlös natt gick Oscar upp med Tyra imorse och lät mig sova<3 Tror jag behövde det för han kom upp och väckte mig halv 12 :) 

Blev en sväng till stan och inköp av lite nya träningskläder, hittade 3 par träningsbyxor som jag blev kär i och 2 av dom gick följa med hem:) Behöver ju linnen oxå men det hanns inte med idag. Träffade upp Simone oxå och det blev lunch på stan. Mysigt och ses en sväng! Svärmor och Micke kom även dom och hälsade på en snabbis när vi kommit hem.

Sen blev det en tur till gymmet, var ju tvungen att inviga byxorna. Hur sköna som helst! Blev ett lite snurrigt pass idag, men musklerna fick jobba. 

Kvällen har spenderats med pensel och roller i högsta hugg. Målning pågår fortfarande. Nu är det en sista strykningen kvar av golvet i badrummet, sen hoppas vi det är klart och så har vi en liten vägg i hallen som ska målas 2 gånger. Slitigt, men det blir så jävla bra. Sjuk skillnad mot innan! Tänk vad lite färg kan göra :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: